13 Şubat 2013 Çarşamba

RÜYA AŞKLARA



 
RÜYA AŞKLARA..


Kaybolmak bilmiyor düşüncelerin , görüntün saklanmıyor gözlerimden , seslerin ,sarılışların bırakmıyor peşimi ,ne trafik ne iş güç ne de insanlar çalamıyor sana ayrılan zamanı...bu zamanın içinde sen de yoksun...kimi zaman kısa cümlelerin kimi zaman kırgınlıkların var...
Bu kadar uzaklık içinde aslında şimdi çok yakınım sana...sanki senle atıyor kalbim ,senle canlanıyor herşey ...ben sen gibi bişey oldum yani...
Kendim diye sahiplendiğim tek şey kalbimdeki yerin galiba...
Mirasım...bugünüm yarınım...tamamlandığım ...
Okul anılarını sanki ben yaşadım , ben gittim gurbetlere , sürekli içki içen boşveren de benim..evet artık herkese parlamıyor gözlerim uğraşsam bile ...iletişimim senden ibaret..
Belki bir an için tüm beklediklerim...hemde hiç gelmeyecek bir an için...
Ne de olsa vazgeçmiyor gönül..kaçmalarına anlam buluyor ,tanımlıyor psikolojini hislerim..sen bilmiyor duymuyor görmüyorsun sanki...
Biliyorum bunların hiçbirine cevap verecek ne bir gücün var ne de isteğin...
Bildiğin ve bildiğim kadarıyla yetinmece olsa gerek senle son çelişkim...
Bir iner ,bir çıkarım ben bu aşkla..yarı yolda kalsamda...ben büyüyene kadar büyüyecek sevgim..karşılıksız ..umarsız...ve duyarsız!




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder